blank

ADRESSE

DB360.dk
Hærvejen 8 

6230 Rødekro
Danmark

OM OS

DB360 er en flok professionelle digitale bogholdere og økonomieksperter, som tilbyder en online automatiseret bogføringsservice for virksomheder i hele Danmark.

© DB360

PRIMARY

Color palette

SECONDARY

Flyt dit bogholderi i skyen

Kontakt os for en uforpligtende snak, hvor vi forklarer mere om, hvad vi kan gøre for dig. 

Få et gratis tilbud

Altid 100% styr på tallene

Med DB360 som samarbejdspartner er der altid 100% styr på tallene. De holder styr på både kunder og leverandører til vores store tilfredshed. Hvis du vil have et bogholderi, der altid er opdateret, og en økonomi der altid er skarpslebet, så vælg DB360.dk's service. 

Lars Tobler
ejer af Eurojob Denmark ApS

Bogholderi opgaver

Som erhvervsdrivende er det sandsynligvis ikke dine bogholderiopgaver, der får dig til at elske dit arbejde. Derimod har du en passion for dét, din forretning er bygget op omkring, og derfor er din tid også meget bedre brugt på dine egne arbejdsopgaver end på bogholderiopgaver.

Vil du have hjælp til at løse dine bogholderiopgaver, så du i stedet kan bruge din tid på det, du er allerbedst til? Så kan du med fordel overlade dine bogholderiopgaver til os hos DB360. Vi er din onlinebogholder, som sørger for at holde styr på alle aspekter af din økonomi. Læs mere om bogholderiopgaver og om os som onlinebogholder her på siden, eller kontakt os for at blive klogere på, hvordan vi kan hjælpe dig og din forretning.


Få gratis rådgivning

Fortæl os om dine udfordringer, og vi kontakter dig snarest muligt.

Glade og tilfredse kunder

Save time

Lorem ipsum te qui noster verterem nominati, ad sonet altera periculis vix. Vim posse legimus no. 

Save time

Lorem ipsum te qui noster verterem nominati, ad sonet altera periculis vix. Vim posse legimus no. 

Save time

Lorem ipsum te qui noster verterem nominati, ad sonet altera periculis vix. Vim posse legimus no. 

Altid styr på tallene

Gratis rådgivning

Ingen bortkomne bilag

"Vort samarbejde med DB360 giver ro og tryghed. De sikrer, at vore økonomiske deadlines overholdes. De holder styr på bogholderiet, og følger op, når det er nødvendigt. Bilagsløsningen fungerer upåklageligt, og gør hverdage lettere. Samtidigt skabes der et godt overblik."

Tim Skovmand
Ejer, Tinglev Bogtrykkeri ApS

HJEMKOMPETENCERVORES APPSAMARBEJDSPARTNEREBOGHOLDERIREGNSKABKONTAKT OSFå et gratis tilbud

Hvad kan vi hjælpe dig med

Daglig bogføring af dine bilag og banktransaktioner

Vi bogfører dagligt dine bilag og banktransaktioner, så dit bogholderi ALTID er 100% up to date.

Betaling af dine 
leverandører

Vi søger for ugentligt at betale dine leverandørfakturaer, så du kun skal fokusere på din kerneforretning. 

Håndtering af løn til dine ansatte

Har du ansatte sørger vi for indberetning af deres løn samt udbetaling af lønnen.

Tømning af E-boks

Hver uge tømmer vi din post i E-boks og fremsender den til dig per mail. Eventuelle fakturaer sørger vi selvfølgelig for at sætte til betaling. 

Rykning af dine kunder

Har du kunder, der har overskredet betalingsfristen, sørger vi for at rykke dem, så du hurtigere får betaling for dine varer/ydelser. 

Økonomisk overblik

Hver måned laver vi en månedsrapport til dig, så du let og hurtigt kan følge med i din økonomi. 

Afstemning af bank

Vi sørger for at din bankkonto altid er afstemt, og på den måde sikrer vi os, at du får de fradrag, du er berettiget til. 

Indberetning af moms

Vi sørger selvfølgelig for løbende at udarbejde momsopgørelser og vi indberetter din moms til tiden.  

Hvilke bogholderiopgaver kan DB360 løse?

Hos DB360 tilbyder vi 360 graders økonomistyring. Vi kan således være behjælpelige med alverdens forskellige bogholderiopgaver og varetager hellere end gerne disse for dig, så du i stedet kan bruge din tid på andre ting. 

Bogholderiopgaverne dækker blandt andet over følgende: 

  • Ved for sen betaling sørger vi for at rykke dine debitorer. 
  • Vi indberetter løn og klarer lønudbetalingen. 
  • Vi afstemmer din bank og sikrer, at du får alle dine fradrag. 
  • Hver måned udarbejdes der en månedsrapport, så du har indblik i din økonomi. 
  • Vi afstemmer dine kreditorer. 
  • Vi sørger for at indberette og afregne moms. 

Kort sagt kan vi altså klare alle bogholderiopgaver for dig, og da alting foregår digitalt, skal du nærmest ikke løfter en finger selv. Vi sørger for, at alt bliver registreret i E-conomic, så du har styr på alle aspekter af virksomhedens økonomi.

Godkend nemt bilag online eller i vores app

Hvad end du sælger produkter eller services, er der i enhver virksomhed en række transaktioner, man som virksomhedsejer skal have overblik over. Denne bogholderiopgave er nemt klaret, hvis du vælger os som din pålidelige samarbejdspartner. 

Som kunde hos DB360 får du din egen fakturamail hos os, som dine leverandører kan sende fakturaer til. Når din virksomhed modtager en faktura, gennemgår vi denne og tjekker, at alt er, som det skal være. Herefter sender vi fakturaen til godkendelse hos dig eller den i din virksomhed, der står for at godkende bilag. Bilagene kan godkendes ved at logge ind med virksomhedens login på vores hjemmeside eller direkte i en app, så denne del hurtigt er klaret. 

Når et bilag er godkendt, sørger vi for at betale fakturaen for dig. Vi indlæser i banken en gang om ugen, så du er sikker på, at alle fakturaer bliver betalt til tiden. Fremfor at du selv skal gennemgå fakturaer og sørge for betaling af disse, er denne bogholderiopgave altså reduceret til en simpel godkendelse enten online eller i appen.

Brug vores bilagsscanner til at holde styr på fysiske bilag

Det er ikke den mest komplicerede opgave, men alligevel er en af de sværeste bogholderiopgaver tilsyneladende at holde styr på fysiske bilag. Vi har heldigvis også gjort denne del nem for dig ved at udvikle en app kaldet Bilagseksperten. I denne app kan du nemt tage et billede af et fysisk bilag – for eksempel en kassebon – hvorefter vi sørger for korrekt bogføring. Har du betalt med dit personlige kort, sørger vi for, at pengene ender på din konto igen. 

Ved at klare bogholderiopgaven med fysiske bilag på denne måde er du sikker på, at ingen bilag bliver væk i mængden. En kvittering kan nemt blive væk eller gå i glemmebogen, og det er naturligvis uhensigtsmæssigt. Netop derfor er det fornuftigt at digitalisere de ellers fysiske bilag, så intet bliver glemt eller overset i regnskabet.

Hos DB360 løser vi enhver bogholderiopgave til en fast pris

En onlinebogholder som os hos DB360 varetager alle de samme bogholderiopgaver, som en ”almindelig” bogholder gør. Forskellen er blot, at vi er 100 % digitaliserede, og at du hos os ikke betaler for mere, end hvad der giver mening for dig og din forretning. 

Prisen på vores service bliver altid beregnet ud fra den specifikke virksomheds behov og karakter. Det vil sige, at du ikke betaler for mere og andet, end du faktisk har brug for. Desuden betyder det, at du altid betaler en fast pris for vores service fremfor eksempelvis at betale en timepris for at have en bogholder siddende nogle timer hver måned. 

Ved hjælp af vores prisberegner kan du få et overslag på, hvad det ville koste dig at få os til at løse dine bogholderiopgaver. Prisen er vejledende, men den giver dig alligevel et godt grundlag for at beslutte, om vores løsning giver mening for dig eller ej. Herefter kan du altid kontakte os for at få den konkrete pris på en online bogholderløsning igennem DB360.

Hvornår giver det mening at få bogholderiopgaverne løst af en onlinebogholder?

I enhver virksomhed er der et bogholderi – og dermed en form for bogholder. Driver du en mindre virksomhed, fungerer du som regel som din egen bogholder, fordi du selv står for at sende fakturaer, indberette moms og deslige. 

Det giver fin mening selv at løse bogholderiopgaverne i helt små virksomheder, hvor du ene mand fortsat kan holde styr på økonomien og dermed kan spare udgiften til en bogholder. Når virksomheden begynder at vokse, kan det imidlertid være nødvendigt at få hjælp til at løse bogholderiopgaverne i takt med, at mængden af administration stiger. Samtidig er der sandsynligvis ikke nok økonomiadministration i virksomheden til, at det giver mening at ansætte en økonomichef eller en fastansat bogholder. Det er her, en onlinebogholder kommer ind i billedet. 

En onlinebogholder er det oplagte valg i virksomheder, der ligger i et mellemstadie mellem selv at kunne klare bogholderiopgaverne og at have behov for at fastansætte en bogholder. Det er altså typisk i mellemstore virksomheder, at en onlinebogholder er det ideelle valg.

Kontakt os for at høre mere om vores arbejde

Hvis du vælger DB360 til at løse dine bogholderiopgaver, får du selv mere tid til at drive og vækste din forretning, imens vi tager os af alt, hvad der har med økonomistyring at gøre. Vi gør det til en fast, månedlig pris, så der ikke er nogen uforudsete udgifter, og vi holder dig løbende opdateret på økonomien igennem månedsrapporter. Du slipper altså for al den tidskrævende administration og de frustrationer, bogholderiopgaverne indimellem kan føre med sig, så du i stedet kan fokusere på din virksomhed og dét, du brænder for. 

Vil du høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig og din virksomhed? Så kontakt os endelig. Vi tager gerne en snak om, hvorvidt vores løsning passer til din forretning og besvarer eventuelle spørgsmål. 

Du kan kontakte os på 88 70 70 49 eller på [email protected].