ADRESSE

DB360.dk
Hærvejen 8 

6230 Rødekro
Danmark

OM OS

DB360 er en flok professionelle digitale bogholdere og økonomieksperter, som tilbyder en online automatiseret bogføringsservice for virksomheder i hele Danmark.

© DB360

PRIMARY

Color palette

SECONDARY

Flyt dit bogholderi i skyen

Kontakt os for en uforpligtende snak, hvor vi forklarer mere om, hvad vi kan gøre for dig. 

Få et gratis tilbud

Altid 100% styr på tallene

Med DB360 som samarbejdspartner er der altid 100% styr på tallene. De holder styr på både kunder og leverandører til vores store tilfredshed. Hvis du vil have et bogholderi, der altid er opdateret, og en økonomi der altid er skarpslebet, så vælg DB360.dk's service. 

Lars Tobler
ejer af Eurojob Denmark ApS

Sådan finder du en billig bogholder

Er du i markedet efter billig bogføring eller en billig bogholder til din enkeltmandsvirksomhed, kan det betale sig at tænke en digitalisering og automatisering af firmaets bogholderi ind i processen. For med digital bogføring bliver bogføringen meget nemmere, mindre ressourcekrævende og dermed også meget billigere. 

Læs mere om hvordan du finder en billig bogholder her på siden.

Få gratis rådgivning

Fortæl os om dine udfordringer, og vi kontakter dig snarest muligt.

Glade og tilfredse kunder

Save time

Lorem ipsum te qui noster verterem nominati, ad sonet altera periculis vix. Vim posse legimus no. 

Save time

Lorem ipsum te qui noster verterem nominati, ad sonet altera periculis vix. Vim posse legimus no. 

Save time

Lorem ipsum te qui noster verterem nominati, ad sonet altera periculis vix. Vim posse legimus no. 

En billig bogholder giver dig bedre overblik over regnskabet

Et digitalt regnskab hjælper samtidig med et andet stort problem i mange virksomheder. Nemlig, at regnskabet altid halter bagefter virkeligheden. 

Det skyldes typisk, at de manuelle arbejdsgange omkring godkendelse og håndtering af bilag tager meget lang tid. For skal bilagene godkendes af en eller flere personer i organisationen, før de kan bogføres, kan det nemt tage måske op til flere uger at få det gjort. For bilagsgodkendelse er ikke det, der bliver prioriteret højest i en travl hverdag. 

Det laver digitaliseringen og automatiseringen om på. For ved at bilagene selv finder frem til de enkelte medarbejdere, der skal godkende dem, og selve godkendelsen kan klares med et klik på en knap, tager det ikke nær så lang tid, som hvis bilagene var på papir. 

Derfor går der ikke længe fra du har indført digitalt bogholderi og til forsinkelsen på opgørelsen af regnskabet bliver mindre. 

Det betyder, at du som virksomhedsejer eller -leder altid kan få et opdateret og retvisende overblik over firmaets økonomiske situation, som du kan stole på. Det gør det muligt at træffe vigtige økonomiske beslutninger på et mere velfunderet grundlag. 

Altså kan du, hvis du er lidt frisk, sige, at en billig bogholder giver dig et bedre overblik over dit firmas økonomiske situation.

Sådan finder du en billig bogholder

Er du på jagt efter billig bogføring, er det derfor en god ide at finde en bogholder, der samtidig kan hjælpe dig med at digitalisere dit bogholderi. Derved opnår du en række store besparelser - ikke kun på bogføringen, men også på den tid som alle medarbejderne skal bruge på administrative opgaver. Og så får du bedre overblik over regnskabet. 

Vælger du f.eks. et billig bogholder som os hos DB360.dk, får du tilmed en smart app helt gratis. Den kan alle medarbejdere med firmakort anvende til at digitalisere deres bilag. Samtidig kan du bruge app'en til at følge med i firmaets økonomi. 

Så vil du både have en billig bogholder og et nemmere regnskab, er det os, du skal tage fat i.

Personlig bogholder

Spar penge

Økonomisk overblik

"Vort samarbejde med DB360 giver ro og tryghed. De sikrer, at vore økonomiske deadlines overholdes. De holder styr på bogholderiet, og følger op, når det er nødvendigt. Bilagsløsningen fungerer upåklageligt, og gør hverdage lettere. Samtidigt skabes der et godt overblik."

Tim Skovmand
Ejer, Tinglev Bogtrykkeri ApS

HJEMKOMPETENCERVORES APPSAMARBEJDSPARTNEREBOGHOLDERIREGNSKABKONTAKT OSFå et gratis tilbud

Hvad kan vi hjælpe dig med

Daglig bogføring af dine bilag og banktransaktioner

Vi bogfører dagligt dine bilag og banktransaktioner, så dit bogholderi ALTID er 100% up to date.

Betaling af dine 
leverandører

Vi søger for ugentligt at betale dine leverandørfakturaer, så du kun skal fokusere på din kerneforretning. 

Håndtering af løn til dine ansatte

Har du ansatte sørger vi for indberetning af deres løn samt udbetaling af lønnen.

Tømning af E-boks

Hver uge tømmer vi din post i E-boks og fremsender den til dig per mail. Eventuelle fakturaer sørger vi selvfølgelig for at sætte til betaling. 

Rykning af dine kunder

Har du kunder, der har overskredet betalingsfristen, sørger vi for at rykke dem, så du hurtigere får betaling for dine varer/ydelser. 

Økonomisk overblik

Hver måned laver vi en månedsrapport til dig, så du let og hurtigt kan følge med i din økonomi. 

Afstemning af bank

Vi sørger for at din bankkonto altid er afstemt, og på den måde sikrer vi os, at du får de fradrag, du er berettiget til. 

Indberetning af moms

Vi sørger selvfølgelig for løbende at udarbejde momsopgørelser og vi indberetter din moms til tiden.  

Slut med papir og dobbeltarbejde

Uanset om du er en nystartet eller lille virksomhed med få bilag om året, eller en større virksomhed med mange, kan det være en fordel at tænke digitalisering af bogføringen ind i eventuelt outsourcing af bogholderiet. 

For med digital bogføring er det slut med at holde styr på papirbilag, og med at skulle sidde manuelt og flytte data fra papir eller Excel-ark og over i dit regnskabsprogram. I stedet finder data og bilag automatisk vej ind i regnskabsprogrammet, så det næsten kun er bogføringen af de enkelte bilag, bogholderen skal beskæftige sig med. 

Selv de små irriterende kasseboner, som medarbejderne får, hver gang de handler med deres firmakort, kan også dresseres til at finde vej ind i regnskabet. Det gøres med en særlig app, som medarbejderne tager et billede at kassebonen med, når de har købt noget på firmakortet. 

Derved slipper du også for, at der skal bruges en masse tid på at finde papirbilag, der er blevet væk, eller har forputtet sig et eller andet sted.

Derfor får du billig bogføring med et digitaliseret bogholderi

Men selv om alting foregår digitalt, er der stadig brug for en rigtig bogholder af kød og blod, når bilagene skal bogføres. For på trods af at bogføringstjenesterne på nettet bliver mere og mere intelligente, har de ikke den samme store ekspertise og indsigt i både regler, lovgivninger og kontoplaner, som en levende bogholder har. 

For det kan være meget komplekst at få bogført alle bilag korrekt. 

Til gengæld sparer digitaliseringen bogholderen for en masse tidskrævende opgaver og bilaghåndtering. Derfor skal bogholderen bruge væsentlig mindre tid på at bogføre hver enkelt bilag. 

Det er af den grund, du får en billigere bogføring, hvis du vælger at digitalisere hele regnskabet samtidig med, at du outsourcer bogføringen. 

Derudover sikrer de menneskelige øjne på regnskabet, at der bliver tjekket op på, at alle former for automatisering og digitalisering er foregået som de skal. Og at eventuelle fejl bliver fanget, så snart de opstår. Derved minimerer du risikoen for dårlige oplevelser ved at gå over til digitalt bogholderi.